Szabóné Tarr Erika, a DMJV Polgármesteri Hivatal Okmányirodájának munkatársa mutatta be a
Kormányzati Portálon működő ügyfélkaput
és a rajta keresztül elérhető több, mint 400 elektronikus szolgáltatást.
A virtuális okmányirodában közel 80 közigazgatási ügy intézése indítható, köztük legsikeresebb az
időpontfoglalás. On-line módon elérhető a hatályos jogszabályok gyűjteménye. Mintegy 800 ügy leírása
található meg. A letölthető illetve kinyomtatható nyomtatványok száma meghaladja a 2000-et.
Ezután az elektronikus adóbevallás lehetőségét mutatta be Kovács Bálint, az Újkerti Nevelési-Oktatási
Központ Gazdasági Osztályának munkatársa. Praktikus tanácsokat hallhattunk az adóbevallás kitöltésének
mikéntjéről, az esetleges buktatókról.
Bemutatta az ABEV programok hagyományos felhasználása során a megfelelő nyomtatvány/bevallás
kitöltését, majd a bevitt adatok ellenőrzését és az esetleges hibák kijavítását.
A rendezvényen készült képek.
A rendezvényen készült további képek.